آموزش تعویض پنل مانیتور ال جی

روش تعویض پنل مانیتور

مانیتورها از دسته پر استفاده ترین های دستگاه ها و مکمل غیر قابل اجتناب کامپیوتر ها هستند زیرا با استفاده از مانیتور شما می توانید بدانید که در یک کامپیوتر چه می گذرد و چه می کنید. چیزی که در این میان مهم می باشد تصویر خروجی مانیتور است که باید کیفیت بالایی داشته باشد تا علاوه این که چشم اذیت نشود بتوان از دیدن تصاویر با کیفیت بالا نیز لذت برد.

شرکت ها در طراحی مانیتور خود برای بالاتر بردن کیفیت تصویر خروجی مانیتور خود در طراحی پنل های خود تکنولوژی های بالایی را بهکرامیگیرند زیرا این پنل است که در نهایت می تواند شفافیت و تصویری بسیار با کیفیت ارائه دهد.مانیتور ها نیز به دلیل بازار کار خوبی که دارد چه در زمینه تعمیرات و یا فروش به همین دلیل در هر فروشگاه کامپیوتر میتوانید مدل هایی از مانیتورها را مشاهد کنید. تعمیرات مانیتور نیز از جمله مشاغلی است که ورود به آن درآمدهای خوبی رو برای افراد خواهد داشت.خرابی هایی که برای مانیتورها به وجود می آیند متفاوت است زیراساختار کلی مانیتور به چند بخش تقسیم می شود که اگر بخواهیم این بخش ها را نام ببریم باید اینطور گفت :

۱ – پنل ( همان صفحه نمایش ) و ادوات مخصوص به آن مانند برد TFT

۲ – برد تغذیه ( برد پاور که وظیفه ی رساندن برق مورد نیاز اجرای مانیتور را دارد)

۳ – مین برد ( همان برد اصلی که اصلی ترین بخش مانیتور بوده که شامل تراشه هایی مانند IC فلش و چردازنده می باشد)

هر کدام از این بخش ها دچار خرابی شوند آن بخش از مانیتور از کار خواهد افتاد و در چنین زمانی باید به طور دقیق عیب یابی و رفع عیب شود تا مانیتور بتواند مانند روز اول به کار خود ادامه دهد.

بخشی از مانیتور که همان پنل است وقتی آسیب جدی ببیند قابل تعمیر نخواهد بود و باید تعویض شود خصوصا این که بر اثر ضربه از کار افتاده باشد و یا شکسته باشد، تعویض پنل مانیتور یک چالش مهم می باشد که نباید در آن خطا داشت زیرانی تواند بخشهایی که به پنل متصل هستند را دچار ایراد کند که در  این صورت مشکل چندین برابر خواهد شد.در دوره های آموزش تعویض پنل ما با تمام اصول باز کردن پنل  آسیب دیده و خراج کدن آن و سپس جایگزینی پنل جدیدبه خوبی آشنا شده و یاد خواهید گرفت که که چطور بدون مشکل این کار را انجام دهید که بعد از نصب پنل جدید  مانیتور تصویری مانند روز اول و با کیفیت داشته باشد.

کمپامی ال جی نیز از کمپانی های بسیار پیشرفته و پیش رو در زمینه تولید مانیتور است که مانیتورهای بسیار با کیفیتی را تولید میکنند. شما در دوره ی آموزش تعمیرات مانیتور تعویض پنل را طوری آموزش خواهی دید که تمام مانیتورها از جمله منیترو های ال جی را بتوانید تعویض پنل کنید.

اطلاعات بیشتر : ۰۲۱۸۸۹۵۷۹۲۳

آدرس مراجعه :تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳ .

نویسنده مطلب: مرکز تعمیرات ال جی